SIMPAN EMAS! TEKNIK RAHSIA TERBONGKAR!

Simpan Emas Pantas!

Pakar emas Malaysia telah membongkarkan teknik rahsia simpan emas dengan pantas. Saya akan kongsikan teknik tersebut dengan harapan untuk memberi manfaat kepada anda. Ada 2 teknik!

Teknik 1 : Beli 1 Gram 1 Bulan

Teknik 2 : Teknik Kejar 5 Gram

Anda sudah bersedia?

Teknik 1 : Beli 1 Gram 1 Bulan

Anda ingat kisah arnab berlumba dengan kura-kura? Di akhir perlumbaan, kura-kura menang kerana berjalan dengan konsisten. Arnab lari laju tapi tidur. Ini kisah teladan yang sangat hebat. Ia menceritakan kepada kita kehebatan bertindak secara konsisten.

Impian tercapai dengan konsisten

Teknik simpan emas 1 gram 1 bulan sangat berkuasa kerana ia melatih anda menyimpan dengan konsisten.

Cara-Cara Simpan Emas Teknik 1 Seperti Berikut :

  1. Pasang niat yang jelas. Anda niatkan beli emas 1 gram sebulan sebagai ‘forgotten saving’ (simpanan untuk dilupakan). Gunakan kemudahan Akaun Emas GAP untuk membuat simpanan emas.
  2. Setiap kali dapat gaji, maka anda terus beli 1 gram emas. Tak perlu tengok harga. Beli 1 gram dan lupakan.
  3. Sekiranya budget anda agak ketat pada bulan tersebut, maka ikhtiarkan juga simpan 1 gram bulan itu. Jangan berhenti walaupun ada masalah.
  4. Kalau ada rezeki lebih seperti bonus, BRIM atau elaun, anda boleh beli lebih gram. Tips! Seelok-eloknya 50% daripada duit durian runtuh anda gunakan untuk membeli emas.
  5. Jika anda berminat untuk melihat hasil simpanan emas ini, anda boleh keluarkan emas fizikal daripada Akaun Emas GAP anda dan simpan sendiri.

Teknik ini terbukti berkesan! Anda boleh lihat hashtag #1gram1bulan dan #testimonipenyimpanemas di facebook, twitter atau Instagram. Ramai yang berjaya kumpul emas dengan pantas!

alhamdulillah~

Teknik 2 : Teknik Kejar 5 Gram

Teknik ini akan ‘PAKSA’ diri anda menyimpan emas di dalam mod “PANTAS”. Sebab anda perlu meletakkan target sekeping goldbar 5gram yang cantik. Seperti yang saya buat..

simpanemasgoldbar 5gram
mde

Cara-Cara Simpan Emas Teknik 2 Seperti Berikut :

  1. Anda perlu buka Akaun Emas GAP (Gold Accumulation Program) Public Gold dengan nilai permulaan 1 gram (kalau lebih pun tak apa, asalkan dengan gandaan 1 gram).
  2. Kenapa anda perlu menggunakan GAP? Sebab GAP membolehkan anda membeli emas serendah 1 gram dengan harga murah. Jika anda tidak tahu Public Gold GAP, sila cek maklumatnya di sini: Akaun Emas GAP
  3. Anda FOKUS untuk top-up akaun GAP anda sebanyak 5 gram secepat mungkin. Jangan terpengaruh dengan harga emas semasa. FOKUS anda adalah untuk mengejar 5 gram.
  4. Anda boleh buat jadual simpanan seperti di bawah. Ini membolehkan anda boleh memantau prestasi simpanan dengan mudah!
GAPGram 1Gram 2Gram 3Gram 4Gram 5Berjaya!
1 Gram asas (Kena simpan)JanFebMacAprMeiYes! Dapat 5gm satu!

5. Selepas cukup 5 gram ini, anda terus keluarkan jongkong emas 5 gram daripada akaun GAP anda. (p/s: Memandangkan anda kena tinggalkan baki 1 gram dalam akaun GAP, jumlah emas yang perlu ada di dalam akaun GAP anda adalah 6 gram)

6. Senang saja mahu keluarkan emas fizikal, anda cuma perlu telefon/whatapps pejabat Public Gold berhampiran dan request untuk keluarkan emas 5 gram. Klik untuk cek alamat pejabat Public Gold.

7. Jongkong emas 5 gram ini kemudiannya MESTI diletakkan dalam beg dompet anda (seperti gambar di bawah).

simpanemasgoldbar 5gram
emas

8. Bayangkan aura emas 5 gram dalam dompet anda. Fuh! Terasa keseronokannya. Bila anda simpan emas dalam beg duit, senang untuk anda tengok emas ini dengan kerap.

9. Emas yang anda selalu tengok akan mempengaruhi minda di bawah sedar. Anda akan rasa seronok dan bermotivasi lagi untuk mengejar banyak emas 5 gram.

10. Emas 5 gram lebih mudah nak kejar berbanding emas yang lebih besar. Jadi anda lebih bermotivasi. Ia ibarat kejayaan kecil yang senang dicapai.

11. Anda ulangi teknik ini untuk mendapatkan 5 gram kedua, ketiga… keempat dan seterusnya. Anda boleh simpan kepingan kedua, ketiga dan seterusnya di dalam gold card holder.

 12. Cubalah amalkan teknik ini secepat mungkin. Anda mungkin terkejut dengan kemampuan anda mengumpul emas. Selamat mencuba dan semoga berjaya!

Semoga 2 teknik yang saya kongsikan di atas akan membantu anda mengumpul emas secepat mungkin dan kekayaan anda bertambah. Semoga anda berjaya!

Kredit : jutawanemas.com

Jika ada pertanyaan, sila berhubung dengan saya.

  • Mohd Ekram Marfuadi
  • Call/Whatapps 011-1633-6896
  • Authorised Dealer Public Gold (PG55934)

About the author

ekrammarfuadi

Saya dealer Public Gold aktif sejak tahun 2016 dalam G100 Network iaitu group Public Gold yang paling pesat berkembang. Saya juga seorang anak didik Tuan Zulkifli Shafie (Penulis buku Wang Emas).

View all posts
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] Teknik Rahsia Simpan Emas […]

trackback

[…] Rahsia Simpan Emas terbongkar […]

trackback

[…] Simpan Emas, Teknik Rahsia Terbongkar […]